TÖBB MINT 30.000 AKCIÓS HORGÁSZ FELSZERELÉS! BRUTÁLIS VÁLASZTÉK-BRUTÁL JÓ ÁRAKON!

Gyakori kérdések

Milyen árból számolják az akciókat?

Az akciókat a gyártók által meghatározott ajánlott kiskereskedelmi árakból számoljuk, amelyeket nem mi határozunk meg. Ezekből az árakból biztosítjuk a kedvezményeket, a saját árrésünk terhére.


Személyesen is vásárolhatok?

Nem, jelenleg nincs lehetőség személyes vásárlásra. A rendeléseket GLS futárszolgálattal kézbesítjük házhoz, csomagpontra vagy csomagautomatába. Ez az ajánlott átvételi mód.


Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A szállítási idő a termék raktározási helyétől függ:

  • Saját raktárunkból: 2–4 munkanap
  • Magyarországi nagykereskedelmi raktárból: 3–5 munkanap
  • Európai raktárból: 4–7 munkanap

Fontos megjegyezni, hogy csúcsidőszakokban (például hosszú hétvégék, karácsony, húsvét előtt) a szállítási idő hosszabb lehet. Bizonyos termékeknél, például Shimano, Fox márkájú árucikkeknél, gyártói készlethiány miatt a szállítás tovább tarthat. Ilyen esetben telefonon értesítünk a várható érkezésről.


Fizetési módok:

  • Készpénzben a GLS futárnak
  • Bankkártyával a GLS futárnál
  • Előre utalással

Fontos: Előre utalással csak akkor fizess, ha megkaptad tőlünk a díjbekérőt! Az automatikus visszaigazoló e-mail után még ne utalj. Amint a rendelésed összeállt, kollégáink e-mailben küldenek díjbekérőt a szükséges banki adatokkal.


Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

Ha le szeretnéd mondani a rendelésedet, küldj egy e-mailt a megadott címünkre. Ne felejtsd el feltüntetni a rendelésed adatait, és jelezni a lemondási szándékodat. Amennyiben a rendelésed még nem került átadásra a futárszolgálatnak, azonnal töröljük a rendszerből.


Mit tegyek, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Amennyiben hibás vagy sérült terméket kaptál, kérjük, küldj nekünk e-mailt a rendelés adataival, és csatolj néhány fényképet a sérült termékről. Felvesszük veled a kapcsolatot, és megszervezzük a cserét, amelynek költségét mi álljuk.


Mi a teendő, ha megkaptam a csomagot, de lemondanám?

Ebben az esetben vissza kell küldened a csomagot. Miután megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk arról, hogy a termék nem használt, visszautaljuk a vételárat. Fontos, hogy előzetesen e-mailben jelezd az elállási szándékodat, és add meg a bankszámlaszámod is.


Mi a teendő, ha már kifizettem a rendelést, de lemondanám?

Küldj egy e-mailt, amelyben megadod a rendelés adatait, és jelezd a lemondási szándékodat. Írd meg a bankszámlaszámod is, hogy visszautalhassuk a rendelés végösszegét.


Mit tegyek, ha a csomag sérülten érkezett?

Ha a csomagon sérülést vagy törést észlelsz, ne vedd át! Kérj a futártól jegyzőkönyvet a sérülésről, és készíts néhány fényképet a csomagról. Ezután küldd el nekünk a jegyzőkönyvet és a fotókat, hogy mihamarabb kivizsgálhassuk az esetet.


Cserélhetek másik termékre?

Ha szeretnél másik terméket, küldj nekünk e-mailt a rendelési adataiddal, valamint a cserélni kívánt termék és az új termék adataival. A visszaküldött terméket postai úton vagy futárszolgálattal juttathatod el hozzánk. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a visszaküldés és az új termék postaköltségét neked kell állnod.


Módosíthatom a rendelésemet?

Igen, a rendelés módosítása egyszerűen megoldható! Csak jelezd felénk telefonon vagy e-mailben, hogy mit szeretnél változtatni. Ha a csomag még nem került átadásra a futárszolgálatnak, örömmel segítünk.


Mit tegyek, ha valami kimaradt a rendelésemből?

Ne aggódj! Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és megoldjuk a problémát.